اخبار

بازدید رهبر انقلاب از غرفه انتشارات راه‌یار در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

24 اردیبهشت 1403
اخبار
قبلی
تقدیر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
بعدی
پیام تسلیت دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در پی عروج شهادت‌گونه رئیس‌جمهور و همراهان گرامی ایشان

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت‌ماه با حضور در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از غرفه انتشارات راه‌یار بازدید کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز دوشنبه با حضور در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به مدت ۳ ساعت از غرفه‌های مختلف کتاب بازدید کردند و ضمن گفتگو با ناشران، نویسندگان و صاحبان غرفه‌های کتاب، از نزدیک در جریان تازه‌های نشر و وضعیت بازار کتاب قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش رهبر انقلاب از غرفه «انتشارات راه‌یار» نیز بازدید و طی گفت‌گوی کوتاهی با «محمدصادق شهبازی» قائم مقام دفترمطالعات جبهه فرهنگی انقلاب، در اشاره به سیر عملکرد و رویکرد انتشارات راه‌یار فرمودند: جهت‌گیری‌تان خیلی خوب است.

لازم به ذکر است 6 عنوان از کتاب‌های انتشارات راه‌یار از جمله «سرباز روز نهم»، «حوض خون»، «سلول‌های بهاری»، «داستان رویان»، «اینجا سوریه است» و «خیرالنساء» مورد توصیه و تقریظ مقام معظم رهبری در طول سال‌های گذشته بوده است.

گفتنی است انتشارات «راه یار»؛ وابسته به دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی از مهر سال 1397 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده و با عنوان «ناشر فرهنگ، اندیشه و تجربه انقلاب اسلامی» تاکنون آثاری در زمینه فرهنگ و رسانه، تاریخ شفاهی پیشرفت، تاریخ شفاهی جبهه فرهنگی و هنری انقلاب، تاریخ شفاهی زنان، مساجد انقلاب، تاریخ شفاهی معلمان و مربیان و مدارس انقلاب، جهاد سازندگی و… منتشر کرده‌است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید